Akce ve studiu

Hormonální jógová terapie – víkendové semináře 6.-7.8., nebo 17.-18.9.

 

Na semináři se naučíte sestavu hormonální jógy, kterou budete schopné s jistotou samostatně cvičit, i když s jógou nemáte dosud žádné zkušenosti.
Kontakt: zuzana@yogavila.com, mobil: 608 507 303 
 

PROGRAMSobota
13.00 – 18.00 základní sestava a dech krok po kroku, relaxace
Neděle
9.00 – 10.00 zacvičení celé sestavy „v kuse“, 10.00 – 12.00 diskuze a teoretická část12.30 – 14.30 relaxační a antistresové techniky, 14.30 – 15.00 zopakování celé sestavy, relaxace (vše za půl hodinky)
Termíny: 6.-7. 8. , nebo 17.-18.9. V OM Yoga Studiu , PrahaCena: 1.490,- Kč  

O mě
Vystudovala jsem Filozofickou fakultu UP v Olomouci a následně Fakultu sociálních věd UK obor masová komunikace. Pak jsem žila střídavě v Indii a Austrálii. V mezidobí jsem poznala svého muže, se kterým jsme zakotvili v Praze a máme naše tři milované děti (Oskara, Samuela a Jasmínu).
Jógu a meditace praktikuji 15 let a prošla jsem si různými styly a školami.Učím Jógu pro těhotné, hatha jógu, vinyasu, úžasnou hormonální jógovou terapii a jógové relaxace, které jsou mému srdci nejbližší. Učím lidi dýchat, správně a pravidelně se hýbat a umět relaxovat. Odměnou mi jsou šťastní žáci a jejich splněné zdánlivě nesplnitelné touhy a přání.

 

Jsem certifikovaná lektorka Hormonální jógové terapie dle Dinah Rodriguez. 
Co je pro mě Hormonální jógová terapie?

Báječná a velmi rychle účinná půlhodinka jógy pro ženy (i jógou dosud nepolíbené)

Možnost, jak vyřešit a zbavit se zdravotních problémů, psychických potíží.

V tuto chvíli je mou každodenní praxí, čistím si hlavu
a nabírám sílu a energii

Proč cvičit Hormonální jógu?
Hormonální jóga přirozeně odstraňuje potíže způsobené nízkou hladinou hormonů – premenstruační syndrom, symptomy přechodu, návaly, nespavost, emocionální nestabilitu, nepravidelnosti menstruace, bolestivé menstruace, pocity stresu, paniky, deprese a nerozhodnosti, snížení paměti, cysty na vaječnících, neplodnost, předčasný přechod, suchou pleť, vypadávání vlasů a lámavé nehty aj. Po čtyřech měsících pravidelného cvičení vzrůstá hormonální hladina u žen v průměru o 254 %! Bez léků, bez bylin, jen díky pravidelné praxi. Ženy jsou přirozeně spokojené, krásné a v pohodě. Často objeví ztracenou rovnováhu, často se pouští do věcí oddalovaných, často si užívají jen to že jsou a je jim dobře. 
Jak cvičit Hormonální jógu?
Cvičte doma alespoň 3x, ideálně 4x týdně. Až se systém naučíte, cvičení Vám nezabere déle než35 minut, někdy i méně. Ke cvičení nepotřebujete žádné speciální pomůcky. I nadále se věnujte všem aktivitám (józe, sportu atd.), jak jste byla zvyklá, uvidíte, že Vám půjdou ještě lépe. 

12.7.2016 VÍCE »